CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AHLAN WASAHLAN ILA RUKNI.. (^_^)


Thursday, October 11, 2012

Biar hati ini terbang sendiri


aku memilih untuk melepaskan dia...
mungkin perbezaan ini menjarakkan kita...
mungkin waktu yang berlalu ini menjauhkan kita...
mungkin jarak ini mengubah haluan kita...

tak guna diharap pada yang tak pasti...
cukuplah dia pernah mendapat tempat yang dekat di hatiku...
cukuplah menjadi teman yang pernah rapat...
cukuplah kini kita hanya sebagai teman...

Ya Allah...
tunjukkan aku langkah menuju redha-Mu...
aku hanya insan yang terlalu lemah, kerdil...
sering sahaja tersasar dari landasan yang sepatutnya...
Ampunkan aku...
Tautkanlah hatiku dengan cinta-Mu yang kemudiannya membawa aku bertemu dengan cinta pada manusia...

ameen...

No comments:

Post a Comment