CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AHLAN WASAHLAN ILA RUKNI.. (^_^)


Wednesday, May 9, 2012

Dia datang lagi...

0505 muncul lagi mengikut peredaran masa seperti yang telah termaktub sebagaimana aturan Ilahi...
Selagi kiamat belum tiba, selagi itulah 0505 akan muncul tahun demi tahun...

0505 tahun ini tidak aku tunggu-tunggu... Tapi masih tetap aku ingat... Walau tika itu aku disibukkan dengan berbagai urusan.. Walau 0505 tahun ini aku menghadapi sesuatu yang membuatkan jantungku berdegup kencang.. Pertandingan tempur senjata. Alhamdulillah, aku dapat membuat yang terbaik (even hanya mampu tersenyum di tempat ketiga) walaupun menghadapi masalah mattress yang sangat licin berikutan kami memakai stokin.

Namun, mungkin 0505 tahun ini sedikit berbeza. Mungkin kerana ini 0505 ketujuh. Atau mungkin aku sudah sedikit matang berbanding dulu. Benar, pengalaman itu guru yang terbaik buat kita.

Aku harap, aku akan terus bersyukur atas apa yang aku miliki... Pada perkara yang tidak mampu aku gapai, aku harap agar Allah akan terus memberikan aku kekuatan dan aku percaya bahawa Allaha kan memberikan sesuatu yang jauh lebih baik buatku di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment